Sterk in
toekomst

Het IR. Lely Lyceum

Het Ir. Lely Lyceum geeft jouw talent alle kans. We gaan samen met jou op zoek naar de kracht en overtuiging om dingen te doen die je nog niet eerder deed. Samen zorgen we dat je de juiste kansen krijgt, pakt en creëert. Onze focus ligt op de volgende drie pijlers:

1. Technologie & design: Met technasium bieden we levensecht bètatechnisch onderwijs in een gloednieuwe leerruimte.
  2. Internationalisering: Tweetalig onderwijs (TTO), Global Citizen Network, Cambridge International & International Business School.
  3. Empowerment: Jouw talent krijgt alle kans bij onze (buitenschoolse) activiteiten.

We zitten ook op instagram

Sterk in de toekomst

Onze school is officieel een Gezonde School

Onze school bezit al jaren over het landelijke vignet Gezonde School! Daarmee laten we zien dat we werken aan het verbeteren van de gezondheid van onze leerlingen en medewerkers.

Bekijk de virtual tour! Een rondleiding door de school!

Maak kennis met de allerleukste school van Amsterdam! Bekijk de rondleiding door de school, langs de Wall of Fame, aula, kantine, de gymzalen en nog veel meer.

Kom werken bij de leukste school in A’dam Zuid-oost

Interesse om ons team te komen versterken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Houd onze actuele vacatures in de gaten.

Eindelijk een
gymnasium in